24 Μαΐου 2013

«Ιδανική ομάδα για μένα η Ντόρτμουντ»

Τη συμφωνία του με τη Ντόρτμουντ επιβεβαίωσε ο Σωκράτης Παπασταθόπουλος. «Είναι ιδανική ομάδα για μένα κι εύχομαι να κατακτήσει το Champions League», τόνισε ο 24χρονος αμυντικός. Συμφώνησε να συνεχίσει την καριέρα του στην Ντόρτμουντ για τα επόμενα πέντε χρόνια (με αποδοχές περίπου 2 εκατ. ευρώ ετησίως, ενώ η Βέρντερ θα εισπράξει περίπου 10 εκατ. ευρώ) και λίγες ώρες μετά το αίσιο τέλος των διαπραγματεύσεων έκανε τις πρώτες δηλώσεις του μέσω ανακοίνωσης.

«Η ολοκλήρωση της μεταγραφής μου στην ομάδα της Μπορούσια Ντόρτμουντ με γεμίζει με χαρά και ικανοποίηση καθώς αισθάνομαι ότι είναι ένα ακόμη σημαντικό βήμα στην καριέρα μου.

Θέλω να ευχαριστήσω τον προπονητή της ομάδας, Γιούργκεν Κλοπ καθώς η συζήτηση που είχα μαζί του ήταν καταλυτική για να πάρω την απόφαση και να υπογράψω το νέο μου συμβόλαιο διάρκειας πέντε χρόνων. Θέλω επίσης να ευχαριστήσω τον αθλητικό διευθυντή της ομάδας Μίκαελ Τσορκ για τη σημαντική συμβολή του στην ολοκλήρωση της μεταγραφής.

Στη Βρέμη πέρασα δύο υπέροχα χρόνια. Οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους υπεύθυνους της ομάδας που βοήθησαν στην ολοκλήρωση της μεταγραφής μου αλλά και σε όλα τα μέλη του συλλόγου για την εξαιρετική συνεργασία που είχαμε.

Νιώθω ότι πήρα τη σωστή απόφαση για τη συνέχεια της καριέρας μου. Πιστεύω ότι η Μπορούσια Ντόρτμουντ είναι η ιδανική ομάδα για εμένα. Εύχομαι το Σάββατο να είναι η νέα πρωταθλήτρια Ευρώπης κατακτώντας το τρόπαιο του Champions League και μαζί να ζήσουμε πολλές ακόμη επιτυχίες και να κερδίσουμε πολλούς τίτλους», ανέφερε χαρακτηριστικά ο διεθνής αμυντικός.

sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου