31 Ιουλίου 2012

Sharon Stone:«Πιστεύω ότι είμαι υπέροχη»


Οι περισσότερες σταρ όταν μιλούν για τον εαυτό τους κρατούν ένα χαμηλό προφίλ, τονίζοντας ότι έχουν ανασφάλειες όπως όλες οι γυναίκες. Υπάρχει όμως μια εξαίρεση που δηλώνει απλά τέλεια. Σε συνέντευξή της στην αμερικανικό περιοδικό «ΟΚ», η Σάρον Στόουν δήλωσε μεταξύ άλλων: «Ποτέ δεν πίστευα ότι ήμουν όμορφη. Πάντα πίστευα ότι δείχνω χάλια. Τώρα όμως πιστεύω ότι είμαι υπέροχη. Παλιά, μου έπαιρνε ώρες για να ετοιμαστώ και να βγω από το σπίτι. Τώρα μέσα σε σαράντα δευτερόλεπτα είμαι έτοιμη και νιώθω ότι δείχνω τέλεια».
Και συνέχισε λέγοντας: «Είμαι αστεία, είμαι έξυπνη, φοράω τα καλύτερα ρούχα και ακόμα και αν ένα 20χρονο καλοντυμένο κορίτσι είναι δίπλα μου, το μόνο που λέω είναι ξέχασε την. Εδώ είμαι μόνο εγώ».

protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου