31 Ιουλίου 2012

Μητέρα 15χρονης: Έργο τρελού η βάναυση επίθεση στην κόρη μου

Εξακολουθεί να υποστηρίζει η μητέρα της 15χρονης που τραυματίστηκε στην Πάρο πως υπήρξε εγκληματική ενέργεια εις βάρος της κόρης της και όχι ατύχημα. Τα λόγια της οικογένειας πριν βρουν την νεαρή... μισόγυμνη Σε εγκληματική ενέργεια αποδίδει το περιστατικό που κόστισε στην κόρη της την εισαγωγή της στην εντατική μονάδα για να κρατηθεί στη ζωή, η μάνα της 15χρονης που βρέθηκε σοβαρά τραυματισμένη στη Χρυσή Ακτή στην Πάρο.
Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο "Πρώτο Θέμα" περιγράφει το σκηνικό της εξαφάνισης της κόρης της από εκεί που ήταν μαζί της μέχρι τη στιγμή που είδε το γυμνό της σώμα χωμένο σε μια μικρή σχισμή από βράχους.
Η περιγραφή σοκάρει:
"Αντί για το πρόσωπο του παιδιού μου είδα μια μάσκα από αίμα. Το πρόσωπό της είναι διαλυμένο, καθώς έχει αποκολληθεί από το κρανίο. Ο λαιμός της δεν ξεχωρίζει από το σώμα της.
Γύρω από τα βράχια και σε απόσταση 20 πόντων, υπήρχαν αμέτρητες πιτσιλιές από τα αίματα".
Η ίδια είναι σίγουρη πως αυτό είναι "έργο" κάποιου παράφρονα.
"Ένας τρελός κυκλοφορεί ελεύθερος την ώρα που το παιδί μου χαροπαλεύει στην Εντατική. Θέλω να τον πιάσουν, να τον αντικρίσω και να μου πει γιατί χτύπησε τόσο πολύ το παιδί μου. Δεν είναι ατύχημα, όπως βιάστηκαν κάποιοι να δηλώσουν", λέει η Μαίρη Κοτρώτσου.
Ο Γολγοθάς της οικογένειας από τη Νέα Φιλαδέλφεια ξεκίνησε πριν μια εβδομάδα, όταν η μητέρα μαζί με τις κόρες της βρέθηκαν στην Πάρο για τις καλοκαιρινές τους διακοπές.
Ήταν μια υπόσχεση που είχε δώσει η μητέρα στη 18χρονη κόρη της, Ελένη, λόγω της επιτυχίας της στις πανελλαδικές εξετάσεις και της εισαγωγής στη Νοσηλευτική.
Στις επτά και μισή το απόγευμα το κορίτσι πήγε μία βόλτα στην παραλία.
"Πήγαινε αλλά μην απομακρυνθείς γιατί θα φύγουμε σε λίγο", της είπε η μητέρα της.
"Λίγη ώρα αργότερα την αναζήτησα στην παραλία. Της φώναξα αλλά δεν πήρα απάντηση. Κάποια στιγμή η μεγάλη μου κόρη κατέβηκε στα βράχια όπου βρέθηκε τελικά το σώμα της. "Μαμά, κάτι βλέπω αλλά δεν νομίζω να είναι η Μυρτώ μας αυτή" μου είπε. Έτρεξα και είδα το κορμί της μισόγυμνο".
Η μητέρα μιλά για εγκληματική ενέργεια βασιζόμενη στο γεγονός ότι έλειπαν τα ρούχα της, ενώ τα χτυπήματα είναι περισσότερα από αυτά που προκαλεί μια πτώση από τα βράχια.

news247.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου