12 Απριλίου 2013

Ζιοβάνι: Δεν υπάρχει φαβορί στο ντέρμπι

Μνήμες ντέρμπι αιωνίων ξύπνησε ο Ζιοβάνι, ο οποίος μίλησε για τη μαγεία των ντέρμπι του Ολυμπιακού με τον Παναθηναϊκό. Για την αυτοβιογραφία του που κυκλοφόρησε πρόσφατα. Για τα αποτελέσματα του σκάουτινγκ που κάνει στη Λατινική Αμερική για λογαριασμό των Πειραιωτών.

Και φυσικά για τους στενούς δεσμούς που έχει αναπτύξει με την Ελλάδα, τη χώρα που λάτρεψε και λατρεύτηκε στα «έξι ωραιότερα χρόνια της ζωής μου», όπως είπε.

Αναλυτικά, όσα είπε ο Ζιοβάνι στο NovaΣΠΟΡ FM 94.6

Για την παρουσία του στην φιέστα του Ολυμπιακού: «Έχω άγχος για το ταξίδι. Ελπίζω να πάνε όλα καλά και την επόμενη εβδομάδα να βρίσκομαι στην Ελλάδα. Έχω λάβει πρόσκληση από τον Ολυμπιακό και θα έρθω με μεγάλη μου χαρά».

Για την αυτοβιογραφία του και τους στενούς δεσμούς του με τον Ολυμπιακό και την Ελλάδα: «Ένας από τους λόγους που έγραψα αυτό το βιβλίο είναι για να ανταποδώσω αυτή την αγάπη που έχω εισπράξει στην Ελλάδα, για να νιώσει ο κάθε φίλαθλος του Ολυμπιακού πως συμμετέχει σε ένα κομμάτι της ζωής μου και να καταλάβει πόσο σημαντικό ήταν το πέρασμά μου από τον Ολυμπιακό και την Ελλάδα. Είμαι ευγνώμων που ήρθα στην Ελλάδα. Έχω εισπράξει αγάπη όχι μόνο από τους φίλους του Ολυμπιακού, αλλά και από φίλους άλλων ομάδων. Έχω ξαναπεί ότι στην Ελλάδα πέρασα τα έξι καλύτερα χρόνια της ζωής μου. Αν έπρεπε να φύγω τώρα από την Βραζιλία και να αποφασίσω που θα πάω, την Ελλάδα θα επέλεγα. Η γυναίκα μου δεν αποχωρίζεται λεπτό τους γιους μας. Αν υπήρχε πρόταση από την Μπαρτσελόνα ή οποιαδήποτε άλλη χώρα, δεν θα ερχόταν μαζί μου. Αλλά από τη στιγμή που με κάλεσε ο Ολυμπιακός η ίδια είπε “ναι”».

Για τα ταλέντα που έχει τσεκάρει στην Βραζιλία για λογαριασμό του Ολυμπιακού: «Υπάρχουν δυο-τρεις περιπτώσεις που παρακολουθώ, αλλά για τον Ολυμπιακό πρέπει να είναι κάτι το μοναδικό. Θα μαζέψω τις απαραίτητες πληροφορίες και όταν βρεθώ με τη διοίκηση του Ολυμπιακού, θα τους προτείνω κι αυτοί θα αποφασίσουν».

Για τα ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό: «Αυτό που περιμένουμε πάντα είναι να κερδίζει η ομάδα. Είναι κάτι το μοναδικό, δεν υπάρχει φαβορί και παίζει μεγάλο ρόλο η ψυχολογία. Δεν ξέρει κανείς τι θα συμβεί. Ελπίζω ο Ολυμπιακός να βρεθεί σε καλή κατάσταση την Κυριακή και να πάρει το ντέρμπι. Θα ήταν άδικο να πω την άποψή μου, έχοντας δει μόλις λίγα παιχνίδια του φέτος. Δεν μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα μέσα από 1-2 ευρωπαϊκούς αγώνες. Ωστόσο από τη στιγμή που πηγαίνει καλά στο πρωτάθλημα σημαίνει ότι κάτι έχει πετύχει. Οι αλλαγές που έγιναν στην ομάδα ενδεχομένως να μην αρέσουν στον κόσμο, είμαι σίγουρος όμως ότι η διοίκηση του Ολυμπιακού θα κάνει ό,τι χρειάζεται για να δημιουργήσει μια ομάδα που θα ικανοποιεί τον κόσμο που έρχεται στο γήπεδο. Ο κόσμος θέλει να διασκεδάζει και να βλέπει ωραίο ποδόσφαιρο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου