14 Απριλίου 2013

Από τύχη δεν είχαμε νεκρό στο ΤΕΙ Πάτρας

Η δολοφονική επίθεση, που έγινε με ξύλα και κοκάλινα γάντια, ήταν προσχεδιασμένη, όπως προκύπτει από μαρτυρίες φοιτητών και φοιτητριών που «ειδοποιήθηκαν» πολύ νωρίτερα από συμφοιτητές τους της παράταξης ΠΑΣΠ να εγκαταλείψουν το χώρο του ΤΕΙ. Κι αφού απέκλεισαν, έδειραν κ έβρισαν τους καθηγητές [αυτοί της "καλής" βίας ντε !] μετά, τσουπ, έφερε η ΠΑΣΠ μπράβους να τους δείρουν [αυτοί υποθέτω είναι της "μεσαίας" βίας]!
Και με χαρά διάφοροι φίλοι μου, μου δείχνουν το δημοσίευμα ! [στη λογική δεν είναι μόνο τα ΕΑΑΚ που δέρνουν]
Εγώ τώρα δηλαδή πρέπει να χαρώ;
ΝΤΡΟΠΗ σε όλους τους, λέω εγώ !
Κι απ το βίντεο που είδα με τον τρόπο που μιλούσαν κάτι κοριτσόπουλα στον καθηγητή τους, όχι σχέδιο Αθηνά, κλείσιμο θέλουν αυτά τα ιδρυματα που "μορφώνουν" τέτοια "μπουμπούκια"! Που ξετσουμίσατε φοιτητές και βρίζετε τους καθηγητές σας -και μάλιστα στον ενικό !- και τους αποκλείετε επειδή δε σας άρεσε το αποτέλεσμα της συνέλευσης, και τους δίνετε κι ένα μπερτάκι να μάθουν. Και μετά φέρνετε μπράβους να δείρουν τους συμφοιτητές σας ! Και μεις συγκρουστήκαμε, διαφωνήσαμε, κάναμε καταλήψεις, αλλά δε βρίσαμε ποτέ τους καθηγητές μας, ουτε καν μας πέρασε απ το μυαλό !
Θα μου πεις τότε έμπαιναν 2 στους 10 στα Παν/μια, τώρα μπαίνουν όλοι ... Ας όψεται η αθάνατη Ελληνίδα μανα που έστελνε το καμάρι της [μαθητή του 11 με δάσκαλο για ιδιαίτερα απ την 1η δημοτιμού] στην Αγγλία/Βουλγαρία/Ρουμανία γιατί ήταν 'άτυχο' που δεν πέρασε εδώ, κι οι δημαρχαίοι που πιέζαν να γίνουν ιδρύματα σε κάθε ραχούλα !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου