28 Ιανουαρίου 2013

2.000 Έλληνες θέλουν να προσληφθούν στην Emirates ως εργάτες ή αεροσυνοδοί!

Συνωστισμός στο ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης «Electra Palace». 2.000 Έλληνες κι Ελληνίδες συμπλήρωσαν αιτήσεις μήπως και προσληφθούν από την αραβική Emirates ως εργάτες ή αεροσυνοδοί. Άναυδοι έμειναν οι διοργανωτές αντικρίζοντας όλον αυτόν τον κόσμο. Ως την είσοδο του ξενοδοχείου έφτανε η ουρά στο ξενοδοχείο. Οι υποψήφιοι περνούσαν από συνεντεύξεις πρόσωπο με πρόσωπο και φρόντιζαν να χαμογελούν διαρκώς αποσκοπώντας να φανούν επικοινωνιακοί και να πάρουν προβάδισμα για μία θέση εργασίας. Τι κι αν θα πρέπει να αφήσουν την Ελλάδα, η εδώ κατάσταση είναι αυτή που τους φοβίζει περισσότερο. Στόχος τους να βρουν μία δουλειά που θα μπορεί να τους εξασφαλίζει μία αξιοπρεπή ζωή.
Μεταξύ των αιτούντων βρίσκονταν πτυχιούχοι διαφόρων επιστημών. Οικονομολόγοι, γεωπόνοι, κοινωνιολόγοι, εκπαιδευτικοί και άλλοι επιθυμούν να βρουν οποιαδήποτε δουλειά διαγράφοντας από το μυαλό τους τα πτυχία τους και την εκπαίδευσή τους.
Η αεροπορική εταιρία προσφέρει ασφάλεια αναμφισβήτητα. Εξάλλου τα «πετροδόλαρα» στηρίζουν επενδύσεις σε όλη την Ευρώπη, επενδύσεις χρήσιμες για τον νότο που παρακμάζει. Το γεγονός ότι η εταιρία ενδιαφέρεται να προσλάβει 3.800 υπαλλήλους έδωσε κίνητρο στους ανέργους της Βορείου Ελλάδος να προστρέξουν στο «Electra Palace».
Ακόμη, οι συχνές μετακινήσεις προσφέρουν έξτρα κίνητρο σε νέους που φιλοδοξούν να γίνουν κοσμοπολίτες. Και η ίδια η εργασιακή εμπειρία σίγουρα θα είναι πολύτιμη. Πάνω από 13.000 άτομα ιπτάμενο προσωπικό, προερχόμενα από 120 χώρες που μιλούν 50 διαφορετικές γλώσσες οικοδομούν ένα περιβάλλον που φαντάζει ιδανικό για πολλούς νέους. Η εταιρία ταξιδεύει σε 122 πόλεις ανά τον κόσμο, κατέχει 170 μεγάλα αεροσκάφη, ενώ έχει παραγγείλει και άλλα 240!
Η χθεσινή συνάντηση των επιλεγέντων με τους υπεύθυνους της εταιρίας, ήταν μόνο το πρώτο βήμα. Για να εγκριθεί η πρόσληψη κάποιου, θα πρέπει να κάνει και δεύτερο και τρίτο βήμα, καθώς άλλες δύο συνεντεύξεις θα ακολουθήσουν. Αυτοί που θα μείνουν στο τέλος, θα περάσουν από μία τελική συνέντευξη όπου απέναντί τους θα έχουν στελέχη της εταιρίας που βρίσκονται υψηλότερα στην ιεραρχία.
Σχετικά με τις αεροσυνοδούς, αυτή τη στιγμή αμείβονται με 830 ευρώ βασικό μισθό και με επιπλέον έσοδα ανάλογα με τις ώρες πτήσης. Κι επειδή οι ώρες πτήσεις είναι αρκετές, συνήθως προκύπτει κι από αυτές ένας δεύτερος βασικός μισθός ουσιαστικά. Έτσι, κάθε μήνα βγάζουν συνήθως περισσότερα από 1.500 ευρώ. Και βέβαια, πληρώνονται έξτρα κάποια χρήματα για διατροφή όταν βρίσκονται εκτός βάσης (δηλαδή εκτός Ντουμπάι), ενώ τους παρέχεται και ιατρική περίθαλψη. Για σύνταξη, όμως, ούτε λόγος, καθώς στην αραβική χώρα δεν υπάρχει συνταξιοδοτικό πρόγραμμα.


koolnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου