25 Αυγούστου 2012

Φωτιά στα κόκκινα η Jenny McCarthy!

Και όμως είναι πατημένα 39! Η Jenny McCarthy φόρεσε το κατακόκκινο μπικίνι της -με επιρροές από τη δεκαετία του ‘ 50 και άναψε φωτιές. Το μοντέλο και ηθοποιός δηλώνει πάλι ελεύθερη και ωραία καθώς χώρισε με τον Αμερικανό σταρ του ποδοσφαίρου Brian Urlacher με τον οποίο είχε σχέση μόλις 3 μήνες.

Η πρώην του Jim Carrey είπε πως η σχέση της με τον Brian θα εξελιχθεί σε μια υπέροχη φιλία: «Ο Brian και εγώ αποφασίσαμε να μετατρέψουμε το σύντομο ρομάντζο που είχαμε σε φιλία. Θα είμαι για αυτόν η καλύτερη cheerleader που είχε ποτέ».

Η Jenny μίλησε και για την φωτογράφηση που έκανε τον περασμένο Ιούνιο στο Playboy: «Αυτό που μου αρέσει με τις φωτογραφήσεις στο Playboy είναι ότι δεν χρειάζεται να κάνω κάποια προετοιμασία ή δίαιτα. Απλά λίγες μέρες πριν την φωτογράφηση έκανα λίγη γυμναστική. Στο Playboy δεν θέλουν ανορεξικά μοντέλα και εγώ δεν είμαι ένα από αυτά».

Οσο για τον άνδρα των ονείρων της η Jenny είπε πως δεν την νοιάζει αν θα έχει μεγάλη μύτη ή θα είναι καραφλός. «Θέλω κάποιον που να είναι γλυκός, τρυφερός και καλός άνθρωπος», είπε χαρακτηριστικά.

protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου