14 Αυγούστου 2012

Μουρίνιο: «Είμαι… μοναδικός»

Το ξέραμε πως για τον εαυτό του έχει να πει... μόνο τα καλύτερα λόγια. Το γνωρίζαμε πως είναι… νάρκισσος.

Ο λόγος για τον προπονητή της Ρεάλ Μαδρίτης, Ζοσέ Μουρίνιο, ο οποίος σε συνέντευξή του σε πορτογαλικό τηλεοπτικό σταθμό τόνισε πως είναι… μοναδικός.

«Στην Αγγλία με φώναζαν “special one”. Ωστόσο, τα πράγματα για εμένα συνέχιζουν να πηγαίνουν από το καλό στο καλύτερο, είτε τους αρέσει είτε όχι. Είμαι ο μοναδικός προπονητής που έχει κατακτήσει το αγγλικό, το ιταλικό και το ισπανικό πρωτάθλημα. Έτσι, αντί για “special one” θα έπρεπε να ξεκινήσουν να με φωνάζουν “only one” (σ.σ. μοναδικό). Μετά από τόσα κύπελλα που έχω κατακτήσει πιστεύω πως στο μέλλον θα γίνω λιγότερο εγωκεντρικός και λιγότερο εγωιστής», ήταν τα λόγια του Μουρίνιο.

Μάλιστα, ο Πορτογάλος τεχνικός εξέφρασε την άποψη πως με τις διακρίσεις του κάνει και τα άτομα που είναι δίπλα του χαρούμενα: «Πάντα ήθελα να βλέπω τα άτομα που είναι γύρω μου να είναι χαρούμενα. Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο απόλαυσα τόσο πολύ την τελευταία μου χρονιά στην Ίντερ όταν και κάναμε το τρέμπλ».

sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου