30 Απριλίου 2012

Είναι άντρας με... balls o Γαβαλάς!

Ο Λάκης Γαβαλάς αποφάσισε να μιλήσει μέσα από τις φυλακές Ο πάλαι ποτέ "αυτοκράτορας" της fashion σκηνής στην
Ελλάδα, έφτασε στο σημείο να ζητά δουλειά...
«Είμαι δράμα. Ψάχνω να βρω δουλειά. Αυτό να τους πείτε. Ενημερώστε όλους που με μισούν ότι δεν έχω τίποτα. Θέλουν να πάνε αύριο να γκρεμίσουν το σπίτι μου; Να πάνε! Είμαι άντρας με balls και το αποδεικνύω»

Μίλησε και για το αμέτρητο μπες-βγες στη φυλακή σημειώνοντας πως «η Ελλάδα έχει μεγάλο πρόβλημα και με το να πάω εγώ φυλακή δεν σώζεται. Πλέον, όσες φορές έχω πάει σε showroom έχω μπει και στο κρατητήριο. Κανείς, μα κανείς δεν με βοήθησε. Ακόμη και στη φυλακή κανείς δεν μου έστειλε τίποτα. Όταν μπήκα φυλακή είχα 100 ευρώ και αυτά μου τα έδωσε ένα παιδί που είναι πορτιέρης».

Τα πανάκριβα αυτοκίνητα, τα stylish μαγαζιά και το προκλητικό lifestyle ανήκει πλέον στο παρελθόν σύμφωνα με τον ίδιο αφού δηλώνει πως «δεν έχω μια. Ζητάω μια δουλειά. Και αν λοιπόν ζητάω δουλειά και δεν με αφήνουν με το μέσα – έξω στη φυλακή να δουλέψω, από πού θα πάρουν τα χρωστούμενα»;

«Είμαι στα χέρια του νόμου. Ας με κάνει ό,τι θέλει. Σε ό,τι αφορά την περιουσία μου το ξαναλέω, πάρτε τα όλα και κάψτε τα. Κάψτε τα όλα. Δώστε τα στο κράτος» είναι η κραυγή του ταλαιπωρημένου το τελευταίο διάστημα επιχειρηματία...
athensmag.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου