21 Μαρτίου 2012

Τουριστική καμπάνια Γερμανών υπέρ Ελλάδος

«Για τους πραγματικούς φίλους μετράει μόνο η εμπιστοσύνη». Με αυτό το μήνυμα έξι μεγάλοι tour operators της Γερμανίας (TUI, 1-2 Fly, Thomas Cook, Neckermann Reisen, ITS και Jahn Reisen) ξεκίνησαν καμπάνια εντός της χώρας τους για την ενίσχυση του ελληνικού τουρισμού με καταχωρίσεις σε εξειδικευμένα κλαδικά έντυπα. Αυτό που χαρακτηρίζει την καμπάνια είναι ότι οι Γερμανοί επέλεξαν να προβάλουν το μήνυμα στην ελληνική γλώσσα. Στο γερμανικό κείμενο οι έξι tour operators αναφέρουν ότι «η Ελλάδα παραμένει ένας από τους σημαντικότερους τουριστικούς προορισμούς για τους Γερμανούς τουρίστες». Επίσης, δηλώνουν τη συμπαράστασή τους στους Ελληνες και ότι θα συνεχίσουν να στηρίζουν τη χώρα μας ως ελκυστικό και ανοιχτό στον κόσμο τουριστικό προορισμό. Στόχος της καμπάνιας είναι η επιβεβαίωση ότι η χώρα μας παραμένει ένας μοναδικός στον κόσμο προορισμός και ότι τα πρόσφατα περιστατικά δεν δημιουργούν προβλήματα στους Γερμανούς που επιθυμούν να επισκεφθούν τη χώρα μας. Η εν λόγω καμπάνια είναι αποτέλεσμα των επαφών που είχαν οι ελληνικοί φορείς τουρισμού με τους αντίστοιχους γερμανικούς κατά τη διάρκεια της ΙΤΒ, της μεγαλύτερης τουριστικής έκθεσης στον κόσμο, η οποία πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στο Βερολίνο. Σχετικά με τις προοπτικές για τη φετινή τουριστική περίοδο και το εάν οι Γερμανοί είναι ευπρόσδεκτοι στην Ελλάδα προέβαλε, χθες, ρεπορτάζ η εκπομπή Mittagsmagazin του δεύτερου καναλιού της δημόσιας γερμανικής τηλεόρασης ZDF. Στο ρεπορτάζ επισημαίνεται η επιφυλακτικότητα των Γερμανών να επιλέξουν την Ελλάδα ως προορισμό για τις διακοπές τους, αλλά τονίζεται ότι οι εικόνες των βίαιων διαδηλώσεων στο κέντρο της Αθήνας δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα στα νησιά. πηγή:mediastory.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου